Αυτή η φίρμα θα ξεκινήσει να τοποθετεί μπαταρίες στερεάς κατάστασης (solid state) στα μοντέλα της το 2026, δίνοντάς τους αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων.
Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης επιτρέπουν βελτιωμένη ασφάλεια, μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και ταχύτερη φόρτιση σε σύγκριση με τις συμβατικές μπαταρίες ιόντων λιθίου που χρησιμοποιούν εύφλεκτους υγρούς ηλεκτρολύτες, αλλά οι περιορισμοί στη διαθεσιμότητα των πρώτων υλών, οι περίπλοκες διαδικασίες κατασκευής και το υψηλό κόστος, αποτελούν εμπόδια στη μαζική παραγωγή τους μέχρι στιγμής.
Ωστόσο, αποτελεί κοινό μυστικό πως οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης είναι ένα από τα μεγάλα στοιχήματα για τους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων, με αρκετές εταιρείες να επιδίδονται σε αγώνα δρόμου για την κατασκευή τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η SAIC Motor, που δήλωσε ότι σχεδιάζει να τοποθετήσει μπαταρίες στερεάς κατάστασης στα premium smart EVs με την ονομασία IM ήδη από φέτος.