Home Blog Page 13

Υβριδικά και επαναφορτιζόμενα 1 στα 2 καινούργια αυτοκίνητα τον Δεκέμβριο

Μειώθηκε περαιτέρω το μερίδιο των νέων βενζινοκίνητων και ντιζελοκίνητων αυτοκινήτων τον Δεκέμβριο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ για τις ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα, τα υβριδικά (HEV) οχήματα κατέλαβαν το 37,6%, από 23,9 τον Δεκέμβριο του 2022 (+ 13,7%), ενώ το μερίδιο των επαναφορτιζόμενων (BEV-PHEV) ανήλθε στο 15,1%, από 12,7% (+2,4).

 

ταξινομήσεις_ΣΕΑΑ
πηγή: energypress.gr

Το 7ο Συνέδριο Ηλεκτροκίνησης στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου στις 24/1 – Ανακοίνωση Ατζέντας

Η Ατζέντα του 7ου Συνεδρίου Ηλεκτροκίνησης στις 24/1 είναι πλέον διαθέσιμη!

Περιηγηθείτε στο πρόγραμμα, δείτε τους ομιλητές και μη χάσετε την ευκαιρία να συμμετέχετε με φυσική παρουσία στο πολυαναμενόμενο Συνέδριο για το μέλλον των μεταφορών, στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου.

Το 7ο Συνέδριο Ηλεκτροκίνησης συνδιοργανώνεται από τη ΗΑΕΕ και το insider.gr και τελεί υπό τις αιγίδες των Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών, Περιβάλλοντος & Ενέργειας και της ΚΕΔΕ.

Αξιόπιστες και ολοκληρωμένες λύσεις φόρτισης αυτοκινήτων από την ομάδα του Car & Motor

Η αυτοκίνηση κινείται για τα καλά στον ρυθμό της ηλεκτροκίνησης και η Armet Mobility προσφέρει ολοκληρωμένο εξοπλισμό φόρτισης για να απολαύσετε τα οφέλη της στο μέγιστο.

Η παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου βρίσκεται σε διαδικασία πλήρους εξηλεκτρισμού της, με όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες να παρουσιάζουν διαρκώς νέα μοντέλα με επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης (PHEV) ή αμιγώς ηλεκτρικό (EV). Η τεχνολογία των νέων μοντέλων είναι ιδιαίτερα προηγμένη και όπως είναι ευκόλως κατανοητό αντίστοιχη εξέλιξη διαθέτει και ο τομέας των φορτιστών τους.

Οι φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων έχουν εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια. Ειδικότερα, νέες τεχνολογίες επιτρέπουν πλέον αυξημένη ισχύ φόρτισης, ενώ παράλληλα προσφέρουν νέες οικονομικότερες λύσεις τόσο για επαγγελματική όσο και για ιδιωτική χρήση.

Μία από τις μεγαλύτερες και παλαιότερες εταιρείες του χώρου, η Armet Mobility, ακολουθεί συγκεκριμένο σχέδιο και το όραμά της είναι η βελτίωση του τρόπου με τον οποίο ο κόσμος χρησιμοποιεί την ηλεκτρική ενέργεια. Χάρη στην εξειδίκευσή της, συμβάλει με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο στην πράσινη και βιώσιμη ανάπτυξη, καθώς και στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας μας. Μάλιστα, τα τελευταία τρία χρόνια έχει παρουσιάσει μεγάλη ανάπτυξη, με την τοποθέτηση περισσότερων από 3.200 AC και 183 DC φορτιστών σε όλη την επικράτεια.

Πέρα όμως από αυτό, η Armet Mobility έχει ως κύριο μέλημά της την ενημέρωση του υποψήφιου αγοραστικού κοινού για τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης, τόσο για το περιβάλλον όσο και για την καθημερινή εξοικονόμηση πόρων του νοικοκυριού, ενώ η εμπειρία που έχει της δίνει τη δυνατότητα να επεκταθεί με σιγουριά και εκτός συνόρων.

Το πελατολόγιο της εταιρίας αποτελείται από επιχειρήσεις διαφόρων κλάδων κυρίως όμως από εταιρίες/παραγωγούς ενέργειας και εμπορίας/ενοικίασης αυτοκινήτων, αλλά δεν περιορίζεται μόνο εκεί. Εταιρίες από κλάδους όπως ο τουρισμός, η εστίαση, οι μεταφορές ακόμα και ιδιώτες εμπιστεύονται την Armet Mobility για να σχεδιάσει, υλοποιήσει και να υποστηρίξει τις υποδομές ανεφοδιασμού του ηλεκτροκίνητου στόλου τους.

Εκτός από την διάθεση τεχνικού υλικού, η Armet Mobility έχει πλήρως πιστοποιημένο προσωπικό και συνεργάτες για την εγκατάσταση των φορτιστών, αλλά και των αναγκαίων υποδομών που να χρειαστεί ο χώρος σας. Επιπλέον, αναλαμβάνει την αδειοδότηση, την υποβολή αίτησης και την υλοποίηση αύξησης της ισχύος της γραμμής, και φυσικά τον τελικό έλεγχο των υποδομών σας.

Οι ευρωπαϊκής κατασκευής φορτιστές που προσφέρονται για οικιακή τοποθέτηση και χρήση είναι ισχύος από 3,7 kW έως και 22 kW, ξεχωρίζουν για την μοντέρνα σχεδίασή τους και συνδυάζουν κορυφαίες τεχνολογίες με υψηλή λειτουργικότητα και συνδεσιμότητα. Εφοδιάζονται με δική τους εφαρμογή για smartphone που παρουσιάζει σε πραγματικό χρόνο όλα τα δεδομένα χρήσης και κατάστασης, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει και απομακρυσμένο έλεγχο του φορτιστή. Επιπλέον, η Armet Mobility έχει στο δυναμικό της ειδικούς συμβούλους που εκπαιδεύουν τους πελάτες για την μεγαλύτερη δυνατή εξοικονόμηση χρημάτων, φορτίζοντας όταν το ρεύμα είναι φθηνότερο.

Πιο συγκεκριμένα, η Armet Mobility έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των μεγαλύτερων εταιρειών και έχει αναλάβει κολοσσιαία έργα, όπως της ΔΕΗ blue, της Autohellas, της Protergia Charge, της ixion και πολλών άλλων.

πηγή: www.carandmotor.gr

ΔΕΗ blue: Ευρωπαϊκή χρηματοδότηση για εγκατάσταση σημείων ταχυφόρτισης

Για εύκολη πρόσβαση σε ένα αξιόπιστο δίκτυο δημοσίως προσβάσιμων ταχυφορτιστών

Ευρωπαϊκή χρηματοδότηση για την περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου υπερταχυφορτιστών (HPDC) δημόσιας φόρτισης ΔΕΗ blue εξασφάλισε η ΔΕΗ, μέσω του μηχανισμού χρηματοδότησης Connecting Europe Facility (CEF). Στο πλαίσιο του έργου 21-EL-TC-ESEERT «Electrifying South East Europe Road Transport», η ΔΕΗ blue προχωρά στην εγκατάσταση και λειτουργία συνολικά, 34 σημείων ταχυφόρτισης σε σταθμούς φόρτισης 2Χ150 kW, συνολικής ισχύος έως 300 kW.

Οι νέοι υπερταχυφορτιστές ΔΕΗ blue, θα τοποθετηθούν σε 13 περιοχές πανελλαδικά, ενισχύοντας την παρουσία, την ποιότητα και την κάλυψη του δικτύου φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων ΔΕΗ blue σε βασικές οδούς της χώρας. Με ενέργεια που προέρχεται αποκλειστικά από Ανανεώσιμες Πηγές, τα νέα σημεία ταχυφόρτισης ΔΕΗ blue θα είναι εύκολα προσβάσιμα από ΑμεΑ, η εξυπηρέτηση των οποίων θα γίνεται κατά προτεραιότητα.

Με την προσθήκη των νέων ταχυφορτιστών υψηλής ισχύος σε κομβικά σημεία του ελληνικού οδικού δικτύου η ΔΕΗ blue ενισχύει σημαντικά το πανελλαδικό δημόσιο δίκτυο ταχυφορτιστών της που απαριθμεί περισσότερα από 200 σημεία (DC), εκ των οποίων τα 36 είναι σημεία ταχυφόρτισης υψηλής ισχύος έως 300 kW (HPDC), διευκολύνοντας με τον τρόπο αυτό τα ταξίδια με ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Ο Γενικός Διευθυντής Ηλεκτροκίνησης της ΔΕΗ, κ. Κυριάκος Κοφινάς δήλωσε: «Το στοίχημα της ηλεκτροκίνησης είναι εθνικό στοίχημα και η ΔΕΗ blue είναι βασικός φορέας ανάπτυξης των υποδομών και των εφαρμογών που οδηγούν στην επίτευξή του. Στην κατεύθυνση αυτή συμβαλλόμαστε με το Connecting Europe Facility και από κοινού επενδύουμε στην γρήγορη εξάπλωση της ταχυφόρτισης, σε κομβικά σημεία σε όλη την Ελλάδα. Η ανάπτυξη της πράσινης κινητικότητας για ένα πιο βιώσιμο μέλλον είναι κοινός στόχος και θα τον πετύχουμε με συνέργειες και συνεργασία».

Η ΔΕΗ, ως ηγέτιδα δύναμη στην ενέργεια, ανταποκρινόμενη στη δέσμευσή της για βιώσιμη ανάπτυξη και προστασία του περιβάλλοντος, αναγνώρισε τον ρόλο της για τη διείσδυση και την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στη χώρα. Με όχημα το brand ΔΕΗ blue προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες κάνοντας την ηλεκτροκίνηση προσιτή και προσβάσιμη σε όλους μέσα από το δίκτυο φορτιστών της, με συνολικά πάνω από 200 σημεία ταχυφόρτισης. Η ΔΕΗ συνεχίζει να επενδύει, προσθέτοντας συνεχώς νέους φορτιστές, ενισχύοντας την υπάρχουσα υποδομή και διευκολύνοντας το ταξίδι και την καθημερινότητα με ηλεκτροκίνητο όχημα.

Η ΔΕΗ blue είναι ένας ολόκληρος κόσμος προσωποποιημένων υπηρεσιών, που βασίζονται στην πράσινη ενέργεια και δίνουν πρόσβαση στα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης.

MG4 Electric: Το ολοκληρωμένο και προσιτό ηλεκτρικό

Σε διαστάσεις που το πλασάρουν ιδανικά για τις απαιτήσεις της εγχώριας αγοράς, το MG4 Electric αποτελεί μία από τις πλέον ενδιαφέρουσες προτάσεις που κινούνται χωρίς να εκπέμπουν ρύπους.

Η MG Motors έχει επιστρέψει για τα καλά στα ευρωπαϊκά δρώμενα με μια γκάμα μοντέλων που χαρακτηρίζεται από την προσεγμένη σχεδίαση και ποιότητα κατασκευής και τιμές που τα καθιστούν προσιτά με εξαιρετική παράλληλα σχέση τιμής ως προς την αξία τους.

Αναμφίβολα στην γκάμα της εταιρείας με τις βρετανικές ρίζες ξεχωρίζει η πρόταση που ακούει στο όνομα MG4 Electric, το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που έχει το βλέμμα του στραμμένο και στο μέλλον και αποτελεί την αιχμή του δόρατος στη διεύρυνση των πωλήσεων της MG Motors σε ολόκληρη την ευρωπαϊκή ήπειρο.

Ως το νεότερο μοντέλο που εξέλιξε η MG και το πρώτο της που βασίζεται στην σύγχρονη διαμορφώσιμη πλατφόρμα MSP (Modular Scalable Platform) του κινέζικου κολοσσού SAIC, το MG4 παρουσιάζεται ως μία ολοκληρωμένη πρόταση στη μικρομεσαία κατηγορία, η οποία είναι διαθέσιμη σε εκδόσεις που μπορούν να ικανοποιήσουν κάθε ανάγκη.

Διαστάσεις και ευρυχωρία για κάθε μέρα

Ιδανικό για καθημερινή χρήση στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον, το MG4 είναι ένα αυτοκίνητο με μαζεμένες διαστάσεις, με το μήκος του να φτάνει στα 4.287 χλστ. και το πλάτος και το ύψος στα 1.836 και 1.504 χλστ. αντίστοιχα.

Παράλληλα, το μεταξόνιο των 2.705 χλστ. και το γεγονός ότι το MG4 έχει σχεδιαστεί από την αρχή ως αμιγώς ηλεκτρικό, εξασφαλίζουν πολύ καλή ευρυχωρία με την καμπίνα να είναι σε θέση να φιλοξενήσει έως και πέντε άτομα χωρίς εκπτώσεις αναφορικά με τον διαθέσιμο χώρο για τα κεφάλια και τα γόνατα εκείνων που κάθονται στο πίσω κάθισμα.

Καλός είναι και ο χώρος για τις αποσκευές με την χωρητικότητά του να φτάνει τα 363 λίτρα με τα καθίσματα στη θέση τους, ή έως και τα 1.165 λίτρα με την αναδίπλωση των τελευταίων.

Αισθητική που ξεχωρίζει εντός και εκτός

Εκτός από την ευρωχωρία,η καμπίνα του MG4 Electric διακρίνεται για τα υψηλά επίπεδα εργονομίας που προσφέρει αλλά και για την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής με την εικόνα να γίνεται ακόμη καλύτερη χάρη στη μίνιμαλ σχεδιαστική προσέγγιση που ακολούθησαν οι άνθρωποι της MG Motors που δίνει στο εσωτερικό του μοντέλου τους έναν αέρα διαχρονικότητας.

Ο οδηγός λαμβάνει τις πληροφορίες που χρειάζεται από έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων με διαγώνιο στις επτά ίντσες και χειρίζεται ένα πολυλειτουργικό τιμόνι με επίπεδο πάνω και κάτω τμήμα.

Τη μοντέρνα προσέγγιση της καμπίνας υποστηρίζει χωρίς καμία αμφιβολία και η σχεδίαση του μικρομεσαίου hatchback αμαξώματος του MG4. Ξεχωριστή από κάθε οπτική γωνία η πρόταση της MG χαρακτηρίζεται από τις έντονες ακμές που προσδίδουν έξτρα δυναμισμό, ακόμη περισσότερο στο εμπρός μέρος, ενώ πίσω τα LED φώτα αγκαλιάζουν τις άκρες του αμαξώματος και καταλήγουν σε ένα διακριτό αεροδυναμικό χείλος που τονίζει την αεροδυναμική απόδοση.

Συστήματα κίνησης για κάθε ανάγκη

Με τις δυναμικές επιδόσεις και την αυξημένη αυτονομία να χαρακτηρίζουν όλη τη διαθέσιμη γκάμα, το MG4 προσφέρεται με τέσσερα διαφορετικά συστήματα κίνησης ικανά να καλύψουν και τους πλέον απαιτητικούς της κατηγορίας.

Στη βάση των εκδόσεων του MG4 βρίσκεται το πισωκίνητο μοντέλο με ηλεκτρικό κινητήρα που αποδίδει 170 ίππους και 250 Nm, με το μοτέρ να τροφοδοτείται από μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 51 kWh. Ήδη από αυτή την έκδοση οι επιδόσεις κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 7,7 δευτερόλεπτα και την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ./ώρα.

Ακολουθεί η ισχυρότερη έκδοση, επίσης πισωκίνητη, με μοτέρ απόδοσης 204 ίππων και 250 Nm, η οποία φέρει συστοιχία μπαταριών 64 KWh. Με αυτή την μπαταρία η αυτονομία κατά το πρότυπο WLTP φτάνει έως και τα 450 χλμ., η διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,9 δευτερόλεπτα.

Για εκείνους που επιθυμούν ακόμη μεγαλύτερη αυτονομία και κινούνται συχνά εκτός των τειχών της πόλης υπάρχει η ακόμη ισχυρότερη έκδοση που φέρει παράλληλα ακόμη μεγαλύτερη μπαταρία. Εδώ το ηλεκτρικό μοτέρ που βρίσκεται στον πίσω άξονα αποδίδει 245 ίππους και 350 Nm ροπής.

Τα παραπάνω νούμερα που επαρκούν για να προσφέρουν επιτάχυνση από στάση έως και τα 100 χλμ./ώρα σε 6,5 δεύτερα και τελική που φτάνει τα 180 χλμ./ώρα. Παράλληλα, η μεγαλύτερη μπαταρία των 77 kWh προσφέρει έως και 520 χλμ. αυτονομίας ενώ υποστηρίζει ισχύ φόρτισης 144 kW και μπορεί να φορτίσει από το 15 έως και το 80% μέσα σε 38 λεπτά.

Στην κορυφή της γκάμας του MG4 βρίσκεται η πανίσχυρη 4κίνητη έκδοση XPower με ένα ηλεκτρικό μοτέρ σε κάθε άξονα. Σε αυτή την περίπτωση η μέγιστη απόδοση φτάνει τους 429 ίππους και τα 600 Nm ροπής και χαρίζει 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα και τελική 200 χλμ./ώρα, ενώ η αυτονομία φτάνει έως και τα 385 χιλιόμετρα κατά το πρότυπο WLTP.

Με πλούσιο εξοπλισμό από τη βασική έκδοση

Στα παραπάνω έρχονται να προστεθούν τα τέσσερα διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού που χαρακτηρίζεται άκρως ικανοποιητικός από την βασική κιόλας έκδοση Excite. Μεταξύ άλλων σε αυτή την έκδοση περιλαμβάνεται το προηγμένο multimedia σύστημα iSmart Lite με οθόνη 10,25 ιντσών, το ενεργό cruise control, το αυτόματο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, τα συστήματα προειδοποίησης απόκλισης και διατήρησης λωρίδας, ο αυτόματος κλιματισμός και όλες οι καθιερωμένες ηλεκτρικές ευκολίες.

Με πολυετή εγγύηση και πολλά προνόμια

Το πεντάστερο στις δοκιμές ασφάλειας του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού Euro NCAP MG4 Electric συνοδεύεται από την βασική 7ετή εργοστασιακή εγγύηση της MG Motors (η 150.000 χλμ.), επτά χρόνια εγγύηση για το σύστημα ηλεκτροκίνησής του αλλά και επτά χρόνια εγγύηση για την μπαταρία του. Οι τιμές ξεκινούν από τα 23.448 σε συνδυασμό με την κρατική χρηματοδότηση.

Τέλος, το ηλεκτρικό της MG Motors εξαιρείται καταβολής τελών κυκλοφορίας, μπορεί να κυκλοφορεί ελεύθερα στον δακτύλιο αλλά και να παρκάρει δωρεάν στις ελεγχόμενες δημοτικές θέσεις στάθμευσης.

πηγή: www.carandmotor.gr

H Nio έσπασε το φράγμα των 1.000 χιλιομέτρων με μία φόρτιση-η μπαταρία που κάνει τη διαφορά

Με τον ιδρυτή της εταιρείας στο τιμόνι, το Nio ET7 διένυσε 1.044 χιλιόμετρα με μία φόρτιση έχοντας μέση ωριαία ταχύτητα 83,9 km/h. Πώς το κατάφερε και η μπαταρία που έκανε την διαφορά.

να Nio ET7 εξοπλισμένο με ημι-στερεάς κατάστασης μπαταρία, οδηγό τον CEO και ιδρυτή της εταιρείας William Li και συνοδηγό τον Αντιπρόεδρο της Nio Power, Dr. Fei Shen, κάλυψε την απόσταση των 1.044 χιλιομέτρων σε 14 ώρες καταναλώνοντας το 97% της ισχύος της μπαταρίας.

Η μέση κατανάλωση ενέργειας του αυτοκινήτου ήταν 13,2 kWh/100 χιλιόμετρα, ενώ το 92% της απόστασης του ταξιδιού καλύφθηκε με ενεργοποιημένη την ημιαυτόνομη λειτουργία NOP+ (Navigate-on-Pilot).

Το αμιγώς ηλεκτρικό sedan της Nio, ήταν εφοδιασμένο με τη νέα μπαταρία Ultra Long Range χωρητικότητας 150 kWh, η οποία απέδειξε την μεγάλη αυτονομία που εξασφαλίζει στην πράξη. Κατά την ολοκλήρωση της διαδρομής από τη Σαγκάη στο Xiamen η μπαταρία είχε φτάσει στο 3%, κάτι που δεν μπορεί παρά να θεωρηθεί ένα σπουδαίο επίτευγμα, στην προσπάθεια που κάνουν οι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων να επιτύχουν υψηλές αυτονομίες.

Σε μερικά ακόμη από τα στοιχεία που έγιναν γνωστά, η μέση ταχύτητα του Nio ET7 κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ήταν 83,9 km/h, ενώ το εγχείρημα πραγματοποιήθηκε σε χαμηλές θερμοκρασίες που κυμαίνονταν από -2°C έως -12°C, συνθήκη που δεν ευνοεί τη χαμηλή κατανάλωση ενέργειας, εξ ου και η σχετική επισήμανση στην ανάρτηση της Nio στο “Χ”.

Μετά την επίτευξη του στόχου κάλυψης 1.000 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση, ο William Li δήλωσε: “Η ολοκλήρωση αυτής της δοκιμής, σηματοδοτεί την εμβέλεια των έξυπνων EVs που ξεπερνά τα 1.000 χιλιόμετρα, γεγονός που θα ενισχύσει περαιτέρω τη μεταστροφή της αυτοκινητοβιομηχανίας από την κατανάλωση βενζίνης στην ηλεκτρική ενέργεια”.

Σύμφωνα με τη Nio, η μπαταρία που χρησιμοποιήθηκε είναι η πρώτη παγκοσμίως CTP Pack κυψέλης με σχήμα που θυμίζει πουγκί, με σχεδιασμό χωρίς θερμική διάδοση και μεγάλη ενεργειακή πυκνότητα.

Αυτή τη στιγμή, η Nio προσφέρει την μπαταρία 150 kWh Ultra Long Range αποκλειστικά στην Κίνα, για τους χρήστες του συνδρομητικού μοντέλου Battery as a Service (BaaS). Η μπαταρία είναι συμβατή με ολόκληρη τη γκάμα της Nio μέσω του φορτιζόμενου, αναβαθμίσιμου και ανταλλάξιμου συστήματος υπηρεσιών ενέργειας της εταιρείας.

πηγή: www.topgeargreece.gr

Στην παραγωγή το ηλεκτρικό Volkswagen ID.2all

Η εταιρεία του Wolfsburg δημοσίευσε την πρώτη teaser εικόνα του συμπαγούς και προσιτού ηλεκτρικού της B-SUV, βασισμένου στο πρωτότυπο ID.2all, που -όπως λέει- “θα φέρει την προσιτή ηλεκτροκίνηση στις μάζες”.

Ήδη από την επίσημη παρουσίαση του πρωτοτύπου ID.2all τον Μάρτιο του 2024, η Volkswagen είχε αναφέρει πως το ηλεκτρικό citycar που θα προκύψει από αυτό θα είναι “ευρύχωρο όπως ένα Golf και προσιτό όσο ένα Polo”. Και δεν θα έχει μόνο hatchback παραλλαγή, αλλά και SUV και GTI.

Ένα προσιτό ηλεκτρικό B-SUV είναι ακριβώς ό,τι χρειάζεται η Volkswagen για να κάνει την επανεκκίνησή της στην ηλεκτροκίνηση, λόγω της δημοφιλίας της κατηγορίας – και φυσικά της τιμής του, που αναμένεται να ξεκινά κάτω από τις 25.000 ευρώ. Εξάλλου, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Thomas Shafer, δήλωσε πως το ID.2all «δείχνει που θέλουμε να κατευθύνουμε την φίρμα».

Η VW παρουσίασε την teaser εικόνα του ID.2all SUV κατά τη διάρκεια ενός workshop με τον επικεφαλής σχεδιαστή της εταιρείας, Andreas Mindt, στην Κοπεγχάγη. Επιβεβαίωσε ότι θα βασίζεται στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα ΜΕΒ, ότι θα είναι εμπροσθοκίνητο -συνεπώς μόνο με έναν ηλεκτροκινητήρα- και ότι θα παρουσιαστεί το 2026.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα προσφέρει αυτονομία 450 χιλιομέτρων, καθώς η Volkswagen βασίζεται στην εξέλιξη της τεχνολογίας των μπαταριών – που θα τις κάνει όχι μόνο πιο ελαφριές και αποδοτικές, αλλά και πιο οικονομικές, ώστε να είναι σε θέση να προσφέρει το αυτοκίνητο στην τιμή των 25.000 ευρώ.

Ο σχεδιασμός του ID.2all έχει επιρροές από εμβληματικά αυτοκίνητα της εταιρείας του Wolfsburg, όπως το Golf και το Beetle στις πρώτες τους γενιές, και έχει την υπογραφή του Mindt – που γύρισε πίσω στη Volkswagen μετά το πέρασμά του από τις Bentley και Audi. Όπως είπε ο Mindt, το ID.2all βασίζεται σε τρεις πυλώνες: τη σταθερότητα, την ελκυστικότητα και τον ενθουσιασμό.

Η έκδοση παραγωγής του ID.2all και η SUV παραλλαγή του είναι δύο από τα συνολικά 10 ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα παρουσιάσει η Volkswagen μέχρι το 2026. Από την teaser εικόνα -από τη φωτεινή μπάρα του ρύγχους μέχρι την πίσω αεροτομή- μπορεί κανείς να διακρίνει ότι ο σχεδιασμός τους θα διαφέρει από τα αισθητικά δεδομένα της τρέχουσας οικογένειας ID.

πηγή: www.carandmotor.gr

Η Zeekr εξέλιξε μπαταρία LFP ταχείας φόρτισης

Η κινεζική μάρκα που ανήκει στον όμιλο Geely, γίνεται ο πιο πρόσφατος κατασκευαστής που λανσάρει μια τέτοιου τύπου μπαταρία.

Μπορεί ακόμη να μην είσαι ιδιαίτερα εξοικειωμένος με το όνομα, όμως η κινεζική Zeekr είναι ένας από τους σημαντικούς παίκτες στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενώ αποτελεί την premium μάρκα του ομίλου Geely.

Αυτό το τελευταίο όνομα σίγουρα θα σου λέει κάτι, καθώς στο portfolio του ανήκουν μεταξύ άλλων οι Volvo, Lotus και Smart (μετά την κοινοπραξία με την Mercedes). H Zeekr λοιπόν, ανακοίνωσε πριν από λίγες μέρες, την εξέλιξη μπαταριών φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) που υποστηρίζουν γρήγορη φόρτιση.

Πρόκειται για το πιο πρόσφατο λανσάρισμα τέτοιου είδους μπαταρίας σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά, καθώς η Zeekr είναι ένας ακόμη κατασκευαστής που κινείται προς την κατεύθυνση της μείωσης της εξάρτησης από εξωτερικούς προμηθευτές για το βασικό συστατικό των ηλεκτρικών οχημάτων που είναι οι μπαταρίες.

Συγκεκριμένα τώρα, η Zeekr ανέφερε πως το ηλεκτρικό sedan 007 που πρόκειται να ακολουθήσει στη γκάμα της, θα διαθέτει αρχιτεκτονική 800V και θα είναι το πρώτο της μοντέλο που θα εξοπλιστεί με τις νέες μπαταρίες, οι οποίες φορτίζουν πλήρως μέσα σε 15 λεπτά για να φτάσουν σε μια εκτιμώμενη αυτονομία 500 χιλιομέτρων.

Στο κατόπι της Nio

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η Nio, εταιρεία που αποτελεί ανταγωνιστή της Zeekr, έχει επίσης αναπτύξει δικές της τεχνολογίες μπαταριών σε μίια προσπάθεια για μείωση του κόστους. Η Zeekr μέχρι στιγμής χρησιμοποιεί μπαταρίες νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου προερχόμενες από τον μεγαλύτερο κατασκευαστή μπαταριών στον κόσμο, την CATL, για να εφοδιάσει τα μοντέλα της 001 και 009.

Η CATL έχει επίσης λανσάρει μπαταρίες ταχείας φόρτισης που θα χρησιμοποιηθούν στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό MPV της Li Auto, Mega, παρέχοντας αυτονομία 500 χιλιομέτρων με φόρτιση 12 λεπτών.

πηγή: www.topgeargreece.gr

Γιατί σταματάει η διάθεση του ηλεκτρικού Honda e στην Ευρώπη

Μετά από τρία χρόνια στην αγορά, η Honda ανακοίνωσε πως σταματάει τη διάθεση του ηλεκτρικού e στην ευρωπαϊκή αγορά

Εδώ και λίγες μέρες, η Honda ανακοίνωσε πως σταματάει να δέχεται παραγγελίες για το μικρό της ηλεκτρικό Honda e, εξαιτίας των χαμηλών πωλήσεων και τη νέα στρατηγική της ιαπωνικής εταιρείας στο κομμάτι της ηλεκτροκίνησης.

Από την πρώτη του εμφάνιση στη Φρανκφούρτη το 2019, το Honda e συγκέντρωσε θετικά σχόλια με το ρετρό στυλ και την γενικότερα ξεχωριστή του εμφάνιση.

Όπως ανέφερε η Honda στην ανακοίνωσή της, στη σύντομη, τριετή διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου, το e “έφερε πολλούς νέους πελάτες στη μάρκα με τον ξεχωριστό σχεδιασμό, την προηγμένη τεχνολογία και τα δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά του”.

Στα τεχνολογικά highlights του μοντέλου περιλαμβάνονταν κάμερες στη θέση των εξωτερικών καθρεφτών, διπλές οθόνες αφής 12,3 ιντσών που εκτείνονταν σχεδόν σε όλο το πλάτος του ταμπλό και προσαρμοζόμενο cruise control.

Ωστόσο οι πωλήσεις του μοντέλου δεν θα μπορούσαν να είναι υψηλές, κυρίως εξαιτίας των τιμών που ενδεικτικά, στην αγορά της Γερμανίας που είναι από τις σημαντικότερες στην Ευρώπη, ξεκινούσαν από τα 33.850 ευρώ. Να σημειωθεί πως η τιμή αυτή αυξήθηκε στα επίπεδα των 40.000 ευρώ τον τελευταίο χρόνο, όταν και καταργήθηκε η έκδοση με την χαμηλότερη ισχύ.

Η τιμή όμως ήταν το ένα σκέλος. Στις χαμηλές πωλήσεις συνέβαλε και το γεγονός πως η σχετική μικρής χωρητικότητας μπαταρία δεν εξασφάλιζε αξιοπρεπή αυτονομία, δυσκολεύοντας ακόμη περισσότερο την επιλογή του. Η Honda είχε θέσει ως στόχο τις 10.000 πωλήσεις ετησίως για το e, όμως σύμφωνα με τα στοιχεία της Dataforce, οι πωλήσεις του ανήλθαν σε 3.436 το 2021 και 2.110 το 2022.

Η νέα στρατηγική της μάρκας

Πλέον, στο κομμάτι των ηλεκτρικών, η Honda έχει εστιάσει στο νέο μικρό SUV e:NY1, το οποίο μπορεί να έχει υψηλότερη τιμή εκκίνησης από το e, ξεκινώντας στην ελληνική αγορά από τα 53.900 ευρώ, αλλά προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία 412 χιλιομέτρων και σαφώς περισσότερους εσωτερικούς χώρους.

Η Honda διαθέτει αυτή τη στιγμή μία από τις νεότερες γκάμες αυτοκινήτων στην Ευρώπη, μετά το λανσάρισμα φέτος του e:NY1, του υβριδικού και plug-in υβριδικού μεσαίου SUV CR-V και του υβριδικού compact SUV ZR-V.

πηγή: www.topgeargreece.gr

Toyota Urban SUV Concept: Μικρό και ηλεκτρικό έρχεται σύντομα

Η Toyota παρουσίασε το ηλεκτρικό της μέλλον σε ειδική εκδήλωση στην οποία ξεχώρισε το προσεχές μικρό SUV που θα προκύψει από την συνεργασία με την Suzuki.

Όπως είχε διαρρεύσει εδώ και μερικές εβδομάδες η Toyota θα συνεργαστεί με την Suzuki για ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο για την πόλη, το οποίο όπως αποκαλύφθηκε σήμερα στο Keshinki της εταιρείας, θα είναι και SUV.

Toyota Urban SUV Concept
To Keshinki είναι η εκδήλωση στην οποία η Toyota αποκαλύπτει το προσεχές μέλλον της και φέτος περιλάμβανε αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία για την επόμενη διετία, μέσα στην οποία εντοπίζεται και το μικρό ηλεκτρικό SUV για την πόλη.

Το Toyota Urban SUV Concept “δίνει μια ισχυρή ένδειξη για το τι θα συμβάλλει καθοριστικά στις πωλήσεις της μάρκας μας στην Ευρώπη”, δήλωσε ο CEO της Toyota Europe, Yoshihiro Nakata.

Το μικρό SUV αναπτύσσεται από κοινού με τη Suzuki και θα κατασκευαστεί στην Ινδία, όπως αναφέρει η Automotive News Europe. Η Suzuki παρουσίασε το concept του μικρού SUV Suzuki eVX στην έκθεση αυτοκινήτου του Δελχί τον Ιανουάριο και δήλωσε ότι θα ξεκινήσει να πωλείται το 2025.

Το eVX παραγωγής θα έχει αυτονομία 550 χιλιομέτρων από μια μπαταρία 60 kWh, σύμφωνα με την Suzuki. Η Toyota πάντως δεν επιβεβαίωσε την από κοινού ανάπτυξη με τη Suzuki.

Το Toyota Urban SUV που δεν γνωρίζουμε αν θα διατηρήσει αυτό το όνομα ή θα είναι κάποιο bz ή κάτι άλλο, θα είναι τετρακίνητο με δύο επιλογές μπαταρίας, χωρίς να έχουν αναφερθεί άλλες λεπτομέρειες.

Το αυτοκίνητο θα τεθεί απέναντι σε αυτοκίνητα όπως το Volvo EX30 και το ηλεκτρικό Hyundai Kona, αλλά και αρκετά ακόμη αμιγώς ηλεκτρικά compact SUV που πληθαίνουν όλο και περισσότερο, όσο περνάνε οι μήνες.

Το concept έχει μήκος 4300 mm, ύψος 1820 mm και πλάτος 1620 mm και σύμφωνα με την Toyota το μοντέλο παραγωγής θα διατηρήσει γραμμές και σημαντικά σχεδιαστικά στοιχεία.

πηγή: www.topgeargreece.gr