Τα δε τελευταία 15 χρόνια, μαζί με το 500αράκι, δε θα ήταν υπερβολή να υποστηρίξει κανείς, ότι κράτησαν ζωντανή τη FIAT, με τις πωλήσεις τους να σπάνε ταμεία παρά τον έντονο ανταγωνισμό στην αγορά. Πλέον, οι Ιταλοί, με την παρουσίαση της νέας γενιάς Panda, η οποία σημειωτέων τοποθετείται στο segment B και διατίθεται σε υβριδικές, βενζινοκίνητες αλλά και ηλεκτρικές εκδόσεις, δε στοχεύουν σε τίποτα λιγότερο από την κορυφή. Με το νέο Panda να ανοίγει μάλιστα την αυλαία μια νέας γενιάς οχημάτων των Ιταλών, με τα οποία η FIAT ευελπιστεί να αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού.
Το νέο Panda, που κατασκευάζεται στη Σερβία, εντάσσεται σε μια ομάδα ηλεκτρικών μοντέλων του ομίλου Stellantis, συμπεριλαμβανομένου και του Citroen e-C3, που στοχεύουν να κάνουν την ηλεκτροκίνηση προσιτή στο ευρύ κοινό.
Μάλιστα ο Adolfo Urso πέταξε το καρφί του στους υψηλά ιστάμενους του ομίλου FIAT λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «Δεν αμφιβάλλει κανείς για το γεγονός ότι η Ιταλία γίνεται ένα μουσείο αυτοκινήτου».
Όλα τα νέα μοντέλα της FIAT θα βασίζονται στη χαμηλού κόστους, πασπαρτού πλατφόρμα Smart Car του ομίλου Stellantis για compact οχήματα, με το νέο Panda, ωστόσο, να μην αντικαθιστά άμεσα το υπάρχον μοντέλο, το οποίο όπως «ακούγεται» θα παραμείνει στην παραγωγή μέχρι το 2029, στο εργοστάσιο της φίρμας στο Pomigliano της Ιταλίας.
πηγή: www.gocar.gr