Φυσικά αυτό δημιουργεί πάρα πολλά προβλήματα στους οδηγούς, οι οποίοι θα πρέπει να βρουν φορτιστή κάποια στιγμή στις διακοπές. Επιπλέον, θα πρέπει να υπολογίσουν κατά την άφιξη στο λιμάνι να μην έχουν πάνω από 40% μπαταρία, αλλά ούτε πολύ πιο κάτω ώστε να μπορεί να κινηθεί με άνεση το αυτοκίνητο όταν φτάσει στον προορισμό του.
Τι είναι το ABRP και πώς βοηθάει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα πλοία;
Το ABRP έχει πάρα πολλές δυνατότητες για τους οδηγούς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, οι οποίες είναι και ιδιαίτερα χρήσιμες. Εκείνη που αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα πλοία είναι ότι μπορείς να ορίσεις με τι ποσοστό μπαταρίας θέλεις να φτάσεις στον προορισμό σου.
Χρησιμοποιήσαμε το ABRP από τα Ιωάννινα στον Πειραιά
Στο παράδειγμα που φαίνεται στην εικόνα έχουμε ζητήσει τον υπολογισμό για ένα ταξίδι από τα Ιωάννινα μέχρι την πύλη Ε1 του Πειραιά που φεύγουν τα καράβια για Κρήτη. Το αυτοκίνητο είναι Hyundai Kona 65 kWh και βάλαμε να ξεκινήσει με 100% μπαταρία, με σκοπό να φτάσει με 40% στον Πειραιά.
Το ABRP έχει υπολογίσει τα πάντα και μας δείχνει ότι πρέπει να σταματήσουμε μόνο στο ΣΕΑ Βέλου, για περίπου 20 λεπτά. Κάπως έτσι οποιοσδήποτε ταξιδιώτης μπορεί να κάνει τον προγραμματισμό του, σε όποιο λιμάνι κι αν πηγαίνει, από όποιο σημείο κι αν ξεκινάει.
Μερική λύση το ABRP, μέχρι να αλλάξει ο κανονισμός
Σίγουρα το πιο σωστό θα ήταν να βρεθεί ένας τρόπος ώστε να λυθεί το πρόβλημα του 40% για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τα plug in hybrid. Ωστόσο, όσο διαρκεί αυτό το ζήτημα, η χρήση του ABRP κάνει πιο εύκολη την ζωή όσων οδηγούν ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Φυσικά αυτό δεν είναι η πραγματική λύση του προβλήματος, αλλά ένας τρόπος ώστε ο κάθε άνθρωπος που οδηγεί ηλεκτρικό αυτοκίνητο και θέλει να μπει σε πλοίο, να έχει ένα ζήτημα λιγότερο να αντιμετωπίσει, Η πραγματική λύση θα είναι η αλλαγή της εγκυκλίου.
πηγή: www.gocar.gr